Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- sporządzanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta
- przygotowanie dokumentacji przetargowej
- sporządzanie zamówień i negocjacje warunków zakupu z dostawcami
- analiza rynku i pozyskiwanie nowych klientów
- budowanie i utrzymywanie dobrych i długotrwałych relacji z klientami
- doradztwo w zakresie automatyki przemysłowej i proponowanie klientom rozwiązań technicznych
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne o profilu elektrycznym (automatyka, robotyka, mechatronika), lub w trakcie studiów o w/w profilu
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (zwłaszcza pracy w handlu B2B)
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość obsługi komputera i pakietu Office
- prawo jazdy
Oferujemy:
- zatrudnienie na umowę o pracę
- praca w firmie o ugruntowanej pozycji
- udział w specjalistycznych szkoleniach
- przyjazną atmosferę pracy
Jak aplikować - informacje
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji na adres: biuro@polimet.com.pl wpisując w temacie: Praca
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Do przesłanej oferty prosimy dołączyć oświadczenie następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133, poz. 833)."